2009-06-03

Elokuvissa

No nyt sitten sataa. Kivaa. Jos ei kerta ole lämpimät ilmat, niin sehän on aivan sama sitten olla kunnolla huono keli. Ja sateella saa olla sisällä, eikä tarvi väkisin mennä väsäämään jotain ulos.




Kävin katsomassa hetkisitten Terminator Salvation elokuvan. Oli kyllä kunnon toimintaa niin että penkit aivan tärisi. (Ja sehän on aina mukavaa.) Ja kaikenlisäksi kun olen saanut vasta tuon Christian Bale valaistuksen, niin elokuvaahan katsoi vielä senkin vuoksi mieluusti. Aiemmista Terminaattoreista en oikein muista mitään, joten niihin en voi tätä verrata. Mutta tällaisena irtokappaleenakin toimii oikein hyvin, vaikka niitä aiempia ei edes olisi nähnyt. Minä siis pidin.

2 kommenttia:

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Hei, tämä oli ensimmäisiä positiivisia kommentteja, mihin olen törmännyt uudesta Terminaattorista :) Olen samaa mieltä, että toimintakohtaukset olivan ihan ok, mutta minua vaan ärsytti jotkut sellaiset kohdat kuin -- SPOILEREITA TIEDOSSA -- esim lopussa Skynetissä ei äijiä vastassa ollut armeija Terminaattoreita vaan yksi Arskan näköinen tyyppi - kyllä kai päämaja pitäisi suojata paremmin? Samoin lopun sydämensiirrot sun muut oli että wtf.

Minulle Terminaattorit 1 ja 2 on toimintaelokuvien parhautta ja tämä ei yltänyt lähellekään niitä. Mutta varmaan tuollaisena yksittäisenä kesäviihteenä ihan ok.

Suvi kirjoitti...

Ehkä tämä toimii, kun en muista aiemmista juuri mitään. Olihan siinä tosiaan noita heikkoja kohtia, mutta kokonaisuuus aivan viihdyttävää toimintaa.