2009-05-18

Pitäisi...

Eilen...
  • Syötiin ruispuuroa
  • Vietettiin myöhästynyttä äitienpäivää mökillä
  • Käytiin kokoperhe kaupassa
  • Kiukuteltiin (vain minä)
  • Juostiin 8,5 kilometriä (vain minä)
  • Leivottiin leipää (myöskin vain minä)
  • Katsotiin elokuvaa


    Tänään pitäisi...

  • Avata keittiön viemäri
  • Imuroida
  • Laittaa uudet narut pyykkitelineeseen
  • Pestä kolme koneellista pyykkiä
  • Viikata iso kasa lakanoita
  • Viedä paketti postiin
  • Ulkoiluttaa äidin koirat
  • Tehdä kahta ruokaa (liha ja kasvis)
  • Ostaa pojalle uudet housut
  • Palauttaa kirjastoon lehtiä, elokuvia ja cd-levyjä
  • Lainata tilalle jotain uutta
  • Käydä salilla
  • Mennä pojan kerhon kevätjuhliin
  • Katsoa elokuva



  • 4 kommenttia:

    KukkaRullaMaaria kirjoitti...

    KUINKA IHMEESSÄ SINÄ KERKEET KAIKKEEN TUOHON??? Kuinka paljon sulla on tunteja vuorokaudessa? Mulla on "vain" 24 ;) Ihailtavaa..

    Heli kirjoitti...

    Paljon on puuhaa. Ihmeesti sitä ehtii kuitenkin, jos oikein haluaa. Mulla menee liikaa aikaa tässä koneella kökötellessä, monesti valittelen etten ehdi sitä enkä tätä mutta ehdinpä silti istua monta tuntia koneella.. että pitäis vaan nostaa hanurinsa ylös ja alkaa hommiin. Välillä on tarmokkaampi kuin jollain toisella kertaa..

    Kerro sit ehitkö kaiken ton mitä meinasit. =)

    Laiza kirjoitti...

    Hurjat on suunnitelmat. Minä jos tänään saisin tiskit tiskattua, niin oisin tyytyväinen =D

    Suvi kirjoitti...

    Yleensä teen kaiken superspurttinopeasti jotte saan laiskotella loppupäivän. Olen superlaiska ja yleensä myös super nopea. Tämän olen todennut mulle parhaaksi tavaksi toimia. Tänään kyllä äidin enon vierailu sekoitti pääni ja sai innostuksen lopahtamaan.

    No melkein kaikki sain tehdyksi. Huomenna sitten loput ja vähän päälle. Miehellä viimeinen (sairas)lomapäivä joten pitää hyödyntää tämä päivälapsenvahti.